بهترین رنگ سرامیک کف آپارتمان
نوشته شده توسط : پرنیان

 بهترین رنگ سرامیک کف آپارتمان

بهترین رنگ سرامیک کف آپارتمان

اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه رادارید، انتخاب کف‌پوش مناسب دارای اهمیت ویژه‌ای است. در میان تنوع بسیار بالای کف‌پوش‌ها، سرامیک‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، زیرا این نوع کف‌پوش، دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و نقش و جنس هست و هم‌چنین دوام بسیار بالایی دارد. به همین علت برای استفاده در اغلب فضاها، ایده آل بوده و به‌راحتی قابل‌نصب و اجرا است.

به همین دلیل به خوبی می‌توانید بنا بر سلیقه خود و فضای مورداستفاده، سرامیک مناسب را انتخاب کرده و در دکوراسیون منزل خود اجرا نمایید. البته در انتخاب سرامیک کف آپارتمان، نکاتی مهم جلوه می‌کند که باید به آن‌ها توجه شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شمارا جهت انتخاب بهترین نوع سرامیک برای کف آپارتمان همراهی کنیم.

سرامیک برای کف نشیمن

در انتخاب سرامیک برای کف اتاق نشیمن، شما باید به ابعاد فضا توجه ویژه داشته باشید. هم‌چنین باید به نکاتی اعم از نور محیط و استفاده از فرش و … نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین رنگ و جنس را برای اتاق نشیمن آپارتمان خود انتخاب نمایید. سرامیک‌های با ابعاد بزرگ‌تر باعث بزرگ دیده شدن سالن نشیمن شده و سرامیک‌های تیره محیط را کوچک‌تر نشان می‌دهند. هم‌چنین سرامیک‌های براق با انعکاس نور در محیط، فضا را آرام‌بخش جلوه داده و زیبایی بیشتری به محیط می‌بخشند.

بهترین رنگ سرامیک کف آپارتمان

سرامیک برای سرویس‌های بهداشتی

در انتخاب سرامیک برای سرویس‌های بهداشتی نیز باید به ابعاد فضا توجه کنید. در این‌گونه فضاها می‌توانید از انواع سرامیک‌های رنگی بارنگ‌های فانتزی نیز استفاده نمایید. برای سرامیک سرویس‌های بهداشتی استفاده از انواع مات مناسب‌تر است. زیرا لک آب کمتر بر روی آن مانده و نظافت این‌گونه سرامیک ساده‌تر هست. استفاده از رنگ‌های تیره‌تر نیز برای کف سرویس بهداشتی مناسب است. زیرا آلودگی را کمتر نشان داده و لک آب را می‌پوشاند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بهترین رنگ سرامیک کف آپارتمان





:: برچسب‌ها: رنگ سرامیک , بهترین رنگ سرامیک , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: